Call of Duty značka priniesla Activisionu za rok 3 miliardy dolárov

Call of Duty značka priniesla Activisionu za rok 3 miliardy dolárov

Call of Duty značka priniesla Activisionu za rok 3 miliardy dolárov

Call of Duty značka priniesla Activisionu za rok 3 miliardy dolárov

Call of Duty značka priniesla Activisionu za rok 3 miliardy dolárov
Call of Duty značka priniesla Activisionu za rok 3 miliardy dolárov

Najlepšie časy má ešte len pred sebou. Call of Duty nie a nie zomrieť. Nie žeby sme jej smrť priali, to v žiadnom prípade. Iba sa nám zdalo, že séria svoj vrchol dosiahla v časoch Black Ops II – Modern Warfare 3. No ťažko sme sa mýlili. Správnymi biznis rozhodnutiami, expanziou na smartfóny, časným prechodom z lootboxov na Battle Pass systém a free-to-play Warzone módom sa táto séria Activisionu odvďačila suverénne najúspešnejším rokom v histórii série.





Call of Duty totiž za jeden jediný rok (respektíve posledných 12 mesiacov) priniesol spoločnosti Activision tržby vo výške troch miliárd dolárov. Táto suma zahŕňa Call of Duty: Modern Warfare, Call of Duty Warzone, Call of Duty Mobile a aj nedávno vydaný Call of Duty: Black Ops Cold War.



To znamená, že tržby sa medziročne zvýšili o 80% a počet predaných kópií medziročne stúpol o 40%.



Warzone sa môže pochváliť 85 miliónmi hráčov





November 2020 vytvoril absolútny rekord v počte hráčov a počte odohraných hodín v Call of Duty hrách na konzolách a PC



 

Zdroj: Activision